SECRETAR: Elvira Bucătaru

ADRESA: Str Gh. Petrascu 67, parter, secretariat: Medicină / Rezidențiat, sector 3, București, cod 031593

PROGRAM DE LUCRU CU PUBLICUL: 

LUNI – orele 10.00 – 12.00
MIERCURI – orele 12.00 – 14.00
JOI – orele 10.00 – 12.00

 

E-mail: rezidentiat@univ.utm.ro

Telefon: 0746.756.726

021.324.3013

 

Stimați medici rezidenți,

 

Vă mulțumim că ați ales  Centrul de pregătire pentru programul de studii postuniversitare prin rezidențiat din cadrul Universității Titu Maiorescu din București, o Universitate de prestigiu, recunoscută pentru excelența academică și contribuțiile remarcabile în domeniul medical, care va contribui la dezvoltarea profesională ca medici specialiști.

Vă așteptăm la prima întâlnire cu profesorii coordonatori, conform programului stabilit. Prezența este obligatorie.

 

Marți, 07 ianuarie 2025

  • CHIRURGIE DENTO ALVEOLARĂ, coordonator Prof.univ.dr Horia Barbu

Ora 11, Clinica Prof.Dr.Barbu, str. Alexandru Constantinescu nr. 6, etaj 1

Întalnirea are loc exclusiv cu medicii rezidenți înscriși la locurile cu taxă nonUE, cu medicii specialiști la a doua specialitate și cu medicii rezidenți anul 1 specialitatea Chirurgie dento-alveolară.

 

Miercuri, 08 ianuarie 2025

  • PROTETICĂ DENTARĂ, coordonator – Conf.univ.dr. Anca Popescu

Ora 11, s112, sediul Facultății de Medicină / Medicină dentară, str. Gh. Petrașcu 67, sector 3, București

 

  • PROTETICĂ DENTARĂ, coordonator – Ș.l. Dr. Tudor Ionescu

Ora 11, s102, sediul Facultății de Medicină / Medicină dentară, str. Gh. Petrașcu 67, sector 3, București

 

  • ORTODONȚIE ȘI ORTOPEDIE DENTO-FACIALĂ, coordonator Conf. univ. dr. Marius Mariș,

Ora 9.00, sediul Facultății de Medicină / Medicină dentară, str. Gh. Petrașcu 67, sector 3, București

 

  • PARODONTOLOGIE, coordonator Conf. univ. dr. Lelia Mihai

Ora 12.00, s 112, sediul Facultății de Medicină / Medicină dentară, str. Gh. Petrașcu 67, sector 3, București

 

  • PEDODONȚIE, coordonator Ș.l. Dr. Dana Cosac

Ora 12.00, s 112, sediul Facultății de Medicină / Medicină dentară, str. Gh. Petrașcu 67, sector 3, București

  • STOMATOLOGIE GENERALĂ, coordonator Conf.univ.dr Florescu Anamaria

Ora 12.00, sediul Facultății de Medicină / Medicină dentară, str. Gh. Petrașcu 67, sector 3, București

 

  • CHIRURGIE ORO-MAXILO FACIALA, coordonator Conf.univ.dr Moraru Liliana

Ora 10.00, Spitalul Universitar de Urgență Militar, etaj 7

  • OBSTRETICĂ și GINECOLOGIE, coordonator Conf.univ.dr Nicodin Ovidiu

Ora 9.00,  Spitalul Universitar de Urgență Militar

 

  • CHIRURGIE GENERALĂ, coordonator Conf.univ.dr. Dan Ulmeanu

Ora 8.00, Spitalul Nord Pipera, Bd Dimitrie Pompeiu nr 9-9A, et 1 cabinet 18

  • OFTALMOLOGIE, coordonator Ș.l. Dr. Manasia Daniela

Ora 9.00, Spitalul Wiiting, Oftalmologie

 

Vineri,10 ianuarie 2025

 

  • CHIRURUGIE DENTO ALVEOLARĂ, coordonator Conf. univ, dr. Alexandru Burcea

Ora 10.00, sediul Facultății de Medicină / Medicină dentară, str. Gh. Petrașcu 67, sector 3, București

  • ENDODONȚIE, coordonator Conf.univ.dr. Pangica Anna Maria

Ora 11.00, sediul Facultății de Medicină / Medicină dentară, str. Gh. Petrașcu 67, sector 3, București

  • MEDICINĂ DE FAMILIE, coordonator Conf.univ.dr. Minerva Ghinescu

Ora 15.00, sediul Facultății de Medicină / Medicină dentară, str. Gh. Petrașcu 67, sector 3, București, Amfiteatrul Palade

 

Pentru îndrumarea către săli, detalii procedură pregătire, sunteți așteptați la secretariatul Departamentului Rezidențiat,  de miercuri 08.01.2025 până vineri 10.01.2025, in functie de programul intalnirii cu profesorii coordonatori.

NOTĂ – pentru clarificari, informații, pînă la data de 8.01.2025 cand ne vom reîncepe activitatea, trimiteți e-mail pe adresa rezidentiat@univ.utm.ro și vă răspund în cel mai scurt timp.

Documente rezidențiat NONUE

Calendar ADMITERE nonUE 2024-2025

UTM procedura operațională admitere rezidenți state terțe

 

DEPARTAMENTUL PENTRU PROGRAME DE

PREGĂTIRE PRIN REZIDENȚIAT – DPPR

   

                                                                                                              

 CALENDAR ADMITERE LA PROGRAMUL DE STUDII POSTUNIVERSITARE PRIN REZIDENȚIAT PENTRU CETĂȚENII DIN STATE TERȚE U.E.

 

SESIUNE

FEBRUARIE 2025

 

  • PERIOADA DE ÎNSCRIERE PENTRU STUDIILE POSTUNIVERSITARE DE REZIDENȚIAT: 03 – 07 FEBRUARIE 2025;

 

  • ELIBERARE FIȘE DE ELIGIBILITATE ȘI TRANSMITERE DOSARE CĂTRE DEPARTAMENTUL PENTRU PROGRAMUL DE PREGĂTIRE PRIN REZIDENȚIAT (DPPR)

 

  • EVALUAREA DOSARELOR CANDIDAȚILOR DE CĂTRE DEPARTAMENTUL PENTRU PREGĂTIRE PRIN REZIDENȚIAT: 12 – 14 FEBRUARIE 2025;

 

  • PUBLICAREA REZULTATELOR: 17 FEBRUARIE 2025;

 

  • SCADENȚA PENTRU PLATA TAXEI DE ȘCOLARIZARE: 24 FEBRUARIE 2025;

 

  • PREGĂTIREA ÎN REZIDENȚIAT ÎNCEPE LA DATA DE 03 MARTIE 2025. (se va afișa în timp util, calendarul întâlnirilor cu profesorii coordonatori: oră și locație)

 

Programele de pregătire disponibile:

MEDICINĂ DENTARĂ

  • Protetică dentară

 

MEDICINĂ

  • Medicină de familie, Medicină fizică și de Reabilitare, Chirurgie, Oftalmologie, Obstretică – Ginecologie, Boli Infecțioase, Cardiologie, Psihiatrie

 

 

 

Stimați medici rezidenți,

 

Vă mulțumim că ați ales  Centrul de pregătire pentru programul de studii postuniversitare prin rezidențiat din cadrul Universității Titu Maiorescu din București, o Universitate de prestigiu, recunoscută pentru excelența academică și contribuțiile remarcabile în domeniul medical, care va contribui la dezvoltarea profesională ca medici specialiști.

Vă așteptăm la prima întâlnire cu profesorii coordonatori, conform programului stabilit. Prezența este obligatorie.

 

Marți, 07 ianuarie 2025

  • CHIRURGIE DENTO ALVEOLARĂ, coordonator Prof.univ.dr Horia Barbu

Ora 11, Clinica Prof.Dr.Barbu, str. Alexandru Constantinescu nr. 6, etaj 1

Întalnirea are loc exclusiv cu medicii rezidenți înscriși la locurile cu taxă nonUE, cu medicii specialiști la a doua specialitate și cu medicii rezidenți anul 1 specialitatea Chirurgie dento-alveolară.

 

Miercuri, 08 ianuarie 2025

  • PROTETICĂ DENTARĂ, coordonator – Conf.univ.dr. Anca Popescu

Ora 11, s112, sediul Facultății de Medicină / Medicină dentară, str. Gh. Petrașcu 67, sector 3, București

 

  • PROTETICĂ DENTARĂ, coordonator – Ș.l. Dr. Tudor Ionescu

Ora 11, s102, sediul Facultății de Medicină / Medicină dentară, str. Gh. Petrașcu 67, sector 3, București

 

  • ORTODONȚIE ȘI ORTOPEDIE DENTO-FACIALĂ, coordonator Conf. univ. dr. Marius Mariș,

Ora 9.00, sediul Facultății de Medicină / Medicină dentară, str. Gh. Petrașcu 67, sector 3, București

 

  • PARODONTOLOGIE, coordonator Conf. univ. dr. Lelia Mihai

Ora 12.00, s 112, sediul Facultății de Medicină / Medicină dentară, str. Gh. Petrașcu 67, sector 3, București

 

  • PEDODONȚIE, coordonator Ș.l. Dr. Dana Cosac

Ora 12.00, s 112, sediul Facultății de Medicină / Medicină dentară, str. Gh. Petrașcu 67, sector 3, București

  • STOMATOLOGIE GENERALĂ, coordonator Conf.univ.dr Florescu Anamaria

Ora 12.00, sediul Facultății de Medicină / Medicină dentară, str. Gh. Petrașcu 67, sector 3, București

 

  • CHIRURGIE ORO-MAXILO FACIALA, coordonator Conf.univ.dr Moraru Liliana

Ora 10.00, Spitalul Universitar de Urgență Militar, etaj 7

  • OBSTRETICĂ și GINECOLOGIE, coordonator Conf.univ.dr Nicodin Ovidiu

Ora 9.00,  Spitalul Universitar de Urgență Militar

 

  • CHIRURGIE GENERALĂ, coordonator Conf.univ.dr. Dan Ulmeanu

Ora 8.00, Spitalul Nord Pipera, Bd Dimitrie Pompeiu nr 9-9A, et 1 cabinet 18

  • OFTALMOLOGIE, coordonator Ș.l. Dr. Manasia Daniela

Ora 9.00, Spitalul Wiiting, Oftalmologie

 

Vineri,10 ianuarie 2025

 

  • CHIRURUGIE DENTO ALVEOLARĂ, coordonator Conf. univ, dr. Alexandru Burcea

Ora 10.00, sediul Facultății de Medicină / Medicină dentară, str. Gh. Petrașcu 67, sector 3, București

  • ENDODONȚIE, coordonator Conf.univ.dr. Pangica Anna Maria

Ora 11.00, sediul Facultății de Medicină / Medicină dentară, str. Gh. Petrașcu 67, sector 3, București

  • MEDICINĂ DE FAMILIE, coordonator Conf.univ.dr. Minerva Ghinescu

Ora 15.00, sediul Facultății de Medicină / Medicină dentară, str. Gh. Petrașcu 67, sector 3, București, Amfiteatrul Palade

 

Pentru îndrumarea către săli, detalii procedură pregătire, sunteți așteptați la secretariatul Departamentului Rezidențiat,  de miercuri 08.01.2025 până vineri 10.01.2025, in functie de programul intalnirii cu profesorii coordonatori.

NOTĂ – pentru clarificari, informații, pînă la data de 8.01.2025 cand ne vom reîncepe activitatea, trimiteți e-mail pe adresa rezidentiat@univ.utm.ro și vă răspund în cel mai scurt timp.

 

 

Incepând cu data de 7 octombrie 2024 cei interesați să se înscrie la Programul de Pregătire prin Rezidențiat nonUE, vor lua legatura cu Departamentul Relații Internaționale.

 

REZULTATE 

 

Click aici!

 

SCADENȚA PENTRU PLATA TAXEI DE ȘCOLARIZARE: 20 DECEMBRIE 2024

DETAȘĂRI

 

Detașarea medicilor , medicilor dentiști confirmați rezidenți se poate aproba pe o perioadă de un an de zile, pentru motive justificate: în scopul parcurgerii integrale a modulelor de pregatire în situația în care, un centru universitar acreditat nu dispune în totalitate de condițiile de dotare tehnico-materială sau de experiența profesională pentru anumite abilități din curriculum-ul de pregătire; probleme de sănătate care necesită prezența acestora într-un alt centru universitar; situații deosebite familiale sau locative; alte situații excepționale, cu condiţia ca durata maximă de detaşare să nu depăşească 12 luni în perioada de pregătire ca rezident. Detaşarea nu poate fi efectuată în cursul ultimului an al rezidenţiatului;

Dosarul în vederea detașării rezidenților va conține următoarele documente:

La cerere de detașare primire / plecare se va specifica pentru fiecare modul de pregătire:

 

  • Denumire modul, perioada de desfăşurare
  • Unitatea sanitară, secția, coordonatorul
  • Motivele pentru care se solicită detaşarea
  • Rezidentul trebuie să meargă la DSP-ul de unde aparține, pentru precizarea perioadei de detașare. Dosarul se depune la sediul Ministerului Sănătății, iar de acolo obține cele 2 foi – una pentru Centrul de pregătire și una pentru spitalul plătitor.
  • În cazul detașărilor, se poate pleca în orice perioadă din an. Rezidentul aparține în continuare de centrul universitar din care a plecat și are obligația de a-și trimite pontajul lunar la spitalul său plătitor inițial (acesta poate fi trimis prin fax sau prin email). Examenul de specialitate se vasusține în centrul din care a plecat (rezidentul fiind detașat, nu transferat).

 

 

Cererea de detașare primire din alte centre universitare, în vederea pregătirii în rezidenţiat este aprobată în limitele locurilor disponibile, cu acordul coordonatorului de rezidenţiat în modulul respectiv.

 

Afișarea listelor cu cererile admise/respinse se afișează pe site-ul Ministerului Sănătății și pe site-ul oficial la rezidențiatului. https://rezidentiat.ms.ro/rr/afisares/detasare

 

Cerere detașare primire

Cerere detașare plecare 

Anunț important pentru rezidenți

Ministerul Sănătății anunță organizarea în perioada martie-aprilie 2025,  a unei sesiuni  de schimbare a centrelor de pregătire  pentru rezidenții (transfer).

 Calendarul de desfășurare a acestei acțiuni este următorul:

Perioada de depunere a dosarelor la DSP (inclusiv prin poștă sau servicii de curierat) 13-27 martie 2025

Transmiterea de către DSP a solicitărilor înregistrate 2 aprilie 2025

Analizarea cererilor depuse 3-10 aprilie 2025

Afișarea cererilor admise/respinse 15 aprilie 2025

Schimbarea centrelor de pregătire 1 mai 2025

În vederea schimbării centrului de pregătire, solicitanții vor depune la direcţia de sănătate publică din centrul universitar în care acesta doreşte să continue pregătirea următoarele documente:

  1. a) cerere de schimbare a centrului de pregătire;
  2. b) documente justificative privind motivele solicitării;
  3. c) acordul de plecare al conducerii instituţiei de învăţământ superior cu profil medical;
  4. d) acordul de primire al conducerii instituţiei de învăţământ superior cu profil medical;
  5. e) acordul unui coordonator de rezidenţiat din specialitatea în care este confirmat rezidentul din centrul universitar de primire;
  6. f) acordul unităţii angajatoare, pentru rezidenţii pe post, iar rezidenţii pe loc vor prezenta avizul unei unităţi angajatoare din centrul universitar solicitat.

Solicitanții sunt rugați să depună numai acele avize care să poartă înscrisuri fără echivoc precum  sintagma ”se aprobă” sau ”aviz favorabil”, însoțită de numele în clar al persoanei autorizate să semneze, precum și de semnătura olografă a acestei persoane și numărul de înregistrare de la instituția avizatoare.

Nu se vor lua în considerare dosarele depuse după data de 27 martie 2025, data poștei.

Criteriile de analiză a cererilor de schimbare a centrelor de pregătire sunt:   

  1. a) anul de rezidenţiat (VI, V, …. I);
  2. b) unic susţinător al unui copil minor;
  3. c) soţ/soţie cu loc de muncă în centrul universitar solicitat;
  4. d) locuinţă în centrul universitar solicitat sau la mai puţin de 100 km;
  5. e) părinţi bolnavi sau alte persoane în întreţinere în centrul universitar solicitat;
  6. f) cadru didactic în centrul universitar solicitat.

Criteriile se aplică în ordinea enumerată mai sus.

Direcțiile de sănătate publică vor transmite Ministerului Sănătății până cel târziu la data de 2 aprilie 2025, tabelele  (în format Excel) cu solicitările înregistrate, care vor cuprinde următoarele rubrici:

– numele şi prenumele;

– specialitatea;

– rezident pe loc/post

– unitatea sanitară de încadrare;

– anul de rezidenţiat;

– centrul universitar în care se pregăteşte;

– centrul universitar solicitat;

– numele coordonatorului care a acordat avizul de primire în centrul universitar solicitat

– unitatea sanitară care și-a dat acordul pentru a deveni unitate angajatoare

– motivele solicitării (pe scurt)

Pentru lista locurilor disponibile accesati: https://rezidentiat.ms.ro/transfer/transfer.html#

 

Cererile pentru obținerea aprobărilor Directorului de Departament și al Rectorului Universității Titu Maiorescu, se transmit secretariatului Departamentului de Pregătire în Rezidențiat.

 Cerere transfer primire în UTM

Cerere transfer plecare 

MINISTERUL SĂNĂTĂŢII

PUBLICAȚIA

privind înscrierea la programul de pregătire în cea de a doua specialitate în regim cu taxă sesiunea martie 2025

Ministerul Sănătăţii  organizează înscrierea la programul de pregătire în cea a doua specialitate în regim cu taxă în perioada 23 martie 2025 – 31 martie 2025 pentru posesorii certificatului de medic, medic stomatolog, respectiv farmacist specialist, conform Ordin M.S. nr. 62/10.01.2024 publicat în Monitorul Oficial nr. 28 din 12 ianuarie 2024.

Candidații pot obține avizul instituţiilor de învăţământ medical superior privind înscrierea la programul de pregătire, pe specialitățile și locurile propuse pentru această sesiune, în perioada 15.03.2025-24.03.2025 inclusiv.

Dosarele de înscriere pentru efectuarea programului de pregătire în cea de a doua specialitate în regim cu taxă, sesiunea martie 2025, vor fi transmise prin serviciile poștale la Direcția Reglementare și Formare Profesională Medicală din Strada Cristian Popișteanu nr. 1-3, sector 1, cod 010024, Bucureşti, în perioada 23.03.2025-31.03.2025, inclusiv, data poştei cel târziu 31.03.2025.

Dosarul candidatului cuprinde:

  1. cererea de înscriere, în care se va preciza: numele şi prenumele, locul actual de muncă şi tipul de contract de angajare, specialitatea actuală, specialitatea pentru care se doreşte înscrierea, datele de contact (nr. telefon, e-mail), precum și acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Anexei nr. 1 a Ordinului M.S. nr. 62/10.01.2024.
  2. acordul angajatorului de participare la programul de pregătire în cea de a doua specialitate în regim cu taxă, cu precizarea specialităţii şi a centrului universitar de pregătire. Unităţile sanitare publice vor preciza, în adresă, modul de încadrare şi retribuire pe această perioadă, precum şi stabilirea programului de lucru, cu respectarea prevederilor Codului Muncii. Cei neîncadraţi vor declara pe proprie răspundere acest statut;
  3. avizul de înscriere la programul de pregătire eliberat de rectoratul sau după caz, decanatul instituţiilor de învăţământ medical superior;
  4. copia conform cu originalul a diplomei de medic, medic dentist sau farmacist (licență);

5.copia conform cu originalul a certificatului de medic specialist/primar în prima specialitate;

  1. copia conform cu originalul a certificatului de liberă practică sau a certificatului de membru al organizaţiei profesionale de profil, cu viza valabilă pentru anul în curs, în condiţiile prevăzute de Legea nr. 95/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  2. certificat medical de sănătate conform prevederilor legale în vigoare, din care să rezulte că este apt din punct de vedere fizic şi neuropsihic (viză medic specialist/primar psihiatrie) pentru specialitatea solicitată-original;
  3. copia conform cu originalul a actului de identitate B.I./C.I., în termen de valabilitate;
  4. copia conform cu originalul a documentelor privind schimbarea numelui, dacă este cazul;
  5. angajamentul de plată privind taxa de participare la programul de pregătire în cea de a doua specialitate în regim cu taxă, conform prevederilor Ordinului comun al ministrului sănătății și ministrului educației, cercetării, tineretului și sportului nr. 973/4592/2010 privind aprobarea cuantumului taxei anuale pentru efectuarea stagiului de pregătire în vederea obținerii celei de-a doua specialități de către posesorii certificatului de specialist, cu completările ulterioare, conform modelului prevăzut în Anexa nr. 2 a Ordinului M.S. nr. 62/10.01.2024.
  6. declarația pe propria răspundere a candidatului că documentele depuse la dosarul de înscriere în copie, sunt conforme cu originalele deținute.

Cuantumul sumelor achitate pentru pregătirea în cea de a doua specialitate cu taxă, asumate prin angajamentul de plată, va fi verificat de către instituțiile abilitate aflate în subordinea Ministerului Sănătății, obligatoriu, la schimbarea stagiilor  de pregătire sau dacă acestea au durata mai mare de 6 luni, semestrial.

În urma verificărilor, candidații care nu vor respecta termenii angajamentelor de plată vor fi eliminați din programul de pregătire, în conformitate cu prevederile  art. 1 alin. (3) din Ordinul ministrului sănătății și al ministrului educației, cercetării, tineretului și sportului nr. 973/4592/2010, cu completările ulterioare.

După finalizarea tuturor verificărilor și efectuarea procedurilor necesare, la data de 31.05.2025 se vor afișa pe site-ul Ministerului Sănătăţii, www.ms.ro, listele  aprobate ale medicilor înscrişi la programul de pregătire în cea de a doua specialitate în regim cu taxă din sesiunea martie 2025, pe specialități și centre universitare de pregătire, la rubrica Informații de interes public/Examene și concursuri.

Programul de pregătire în cea de a doua specialitate în regim cu taxă, va începe la data de 01.06.2025, cu efectuarea a 6 luni din stagiul de bază.

Dosarele incomplete se vor completa până la data de 06.06.2025. Candidații care nu vor completa dosarele până la această dată vor fi respinși.

Durata de pregătire în cea de a doua specialitate, în regim cu taxă este cea prevăzută de Ordinul ministerului sănătății nr. 1.509/2008 privind aprobarea Nomenclatorului de specialităţi medicale, medico-dentare şi farmaceutice pentru reţeaua de asistenţă medicală, cu modificările şi completările ulterioare.

 

Cerere înscriere a doua specialitate cu taxă

Echivalare stagii 

Cerere rotație stagiu a doua specialitate cu taxă 

Cerere detașare plecare 

Cerere detașare primire 

Cereri diverse 

Anexa nr 3 

Documente necesare echivalarii stagiilor efectuate în străinătate:

 Cerere

  • acordul coordonatorului de rezidențiat pentru recunoașterea stagiilor
  • copie tradusă, legalizată a documentelor care atesta efectuare stagiilor în altă țară
  • copie prima pagină a carnetului de rezident
  • copie document schimbare nume (dacă este cazul)

 

Schimbarea specialității în care a fost confirmat rezidentul este posibilă:

  1. printr-un nou concurs de rezidențiat;
  2. în cazuri justificate schimbarea se poate face numai prin ordin al ministrului sănătăți, dacă solicitantul îndeplinește condițiile minime la specializarea cerută.

Solicitanții prevăzuți la punctul 2 trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:

  • în cazul medicilor rezidenți – să se afle în primele 36 de luni de la începerea pregătirii;
  • în cazul medicilor stomatologi rezidenţi şi respectiv al farmaciştilor rezidenţi, termenul este de maximum 18 luni.
  • punctajul obţinut la concursul de rezidenţiat promovat să fie cel puţin egal cu cel mai mic punctaj de la specialitatea solicitată în centrul universitar respectiv
  • schimbarea de specialitate se realizează numai cu avizul de primire al instituţiei de învăţământ superior cu profil medical acreditate şi al unui coordonator acreditat din centrul universitar de pregătire.
  • avizul coordonatorului/directorului de program va conţine obligatoriu şi recomandarea privind stagiile ce pot fi echivalate ca urmare a schimbării specialităţii.
  • schimbarea specialităţii se aprobă prin ordin al ministrului sănătăţii, o singură dată pentru acelaşi concurs de rezidenţiat promovat.

Solicitanții vor depune la Ministerul Sănătății cerere olografă, în nume propriu, însoțită de următoarele documente:

  • Documente care să justifice cererea;
  • Copie xerox prima pagină a  carnetului de rezident;
  • Avizul coordonatorului în specialitatea solicitată, din centrul universitar de pregătire.

Cerere schmbare specialitate

Rezidenţiatul se poate întrerupe din următoarele motive: participarea la forme de pregătire în afara României, însoţirea soţului/soţiei în misiune oficială sau la studii în străinătate, concediu medical, concediu de maternitate, concediu pentru îngrijirea copilului până la 2 ani şi altele, potrivit legii.

Întreruperile de rezidenţiat, cu excepţia stagiilor de pregătire efectuate în afara României şi recunoscute, duc la prelungirea rezidenţiatului cu perioada respectivă.

Întreruperea nejustificată a rezidenţiatului pe o perioadă mai mare de 6 luni atrage măsura încetării calităţii de rezident.

Aveţi obligaţia să înştiinţaţi următoarele unităţi:

  • Direcţia de Sănătate Publica București
  • Departamentul pentru Pregătire prin Rezidențiat al Universității Titu Maiorescu

cu urmatoarele documente: cerere pentru întrerupere rezidențiat pentru obținerea acordului coordonatorului de  rezidentiat.

La unitatea sanitara de încadrare se depun certificatele medicale, respectiv cererea de suspendare a contractului de muncă pentru concediu de creştere şi îngrijire copil în vârstă de până la 2 ani.

Perioada de concediu medical, concediu pre/postnatal și crestere și îngrijire copil, duce la prelungirea rezidențiatului.

Pentru obținerea aprobării prelungirii rezidențiatului aveți obligația de a trimite, înainte cu o lună de reluarea pregătirii în rezidenţiat, la Ministerului Sănătăţii – Direcția de politici de Resurse Umane în Sănătate –  str. Cristian Popișteanu, nr. 1-3, sector 1, București,  urmatoarele documente:

  • Avizul coordonatorului de rezidentiat
  • Copie concediu medical
  • Copia certificatului de naştere al copilului
  • Copie document schimbare de nume (daca este cazul)
  • Adeverinţă de la unitatea de încadrare care să cuprindă perioada concediului  medical, pre/postnatal, respectiv perioada concediului de creştere şi îngrijire copil în vârsta de pana la 2 ani.

 

Cerere întrerupere rezidențiat 

Perioada de concediu medical, concediu pre/postnatal și crestere și îngrijire copil,   duce la prelungirea rezidențiatului.

Revine în sarcina rezidentului să solicite Ministerului Sănătăţii prelungirea stagiului de rezidenţiat cu perioada întreruptă, la reluarea activităţii.

 

Documente necesare pentru prelungirea rezidențiatului:

 

Cerere
– Adeverință emisă de angajator( în original) din care să rezulte specialitatea, anul de rezidențiat și perioada/perioadele întreruperii activității, motivele

– Documente care să ateste motivul prelungirii rezidențiatului

– Copie act de identitate
– Copie certificat naștere copil(dacă este cazul)
– Copie document schimbare nume(dacă este cazul)
– Copie integrală carnet rezident

Cerere prelungire rezidențiat