Biroul de Marketing UTM, in parteneriat cu CCOC, ASM si AUMAM, au organizat un focus-group la care studenții au fost invitați să iși împărtășească perspectivele despre experienta universitară la UTM. Această inițiativă își propune să ofere o imagine autentică a percepțiilor și așteptărilor studenților, precum și să identifice aspectele cheie care influențează decizia de a urma studiile la Universitatea Titu Maiorescu.
Studentii participanți au oferit feedback și au răspuns la o serie de întrebări cu privire la experiența lor universitară la UTM. La aceasta intalnire acestia:
- au identificat cele mai atrăgătoare aspecte ale universității care i-au facut sa își indrepte atentia catre UTM.
- au evidentiat factorii decisivi care i-a determinat să aleagă UTM-ul în detrimentul altor opțiuni.
- au exprimat principalele așteptări pe care le-au avut în momentul începerii studiilor la UTM și au evaluat în ce măsură le-au fost indeplinite.
- au oferit recomandari pentru cei care iau în considerare sa devina studenti la UTM
- au mentionat atât aspectele pozitive, cât și pe cele negative ale experienței lor universitare.
- au discutat despre obiectivele lor de carieră și modul în care UTM îi sprijină în realizarea acestora.
În plus, au realizat si o analiză SWOT (puncte tari, puncte slabe, oportunități și amenințări) pentru a identifica aspectele care pot fi consolidate sau îmbunătățite în cadrul Universitatii Titu Maiorescu pentru a asigura o experienta universitara optima pentru toti studentii.
Scopul acestui focus-group este de a obține o perspectivă profundă și autentică asupra experienței studenților la UTM, pentru a îmbunătăți continuu serviciile și ofertele universității în beneficiul studentilor si a intregii comunității academice.